نوشته شده توسط : موضوعات برتر


در گذشته جاروبرقی ها را با جاروبرقی های قدیمی مقایسه می کردیم. حال در این مقاله می خواهیم به بررسی و مقایسه کامل بین دو دسته اصلی جاروبرقی یعنی جارو شارژی و شارژی، شارژی یا برقی بپردازیم. با ما بمان

معیارهای مقایسه جاروبرقی شارژی یا برقی چیست؟

می خواهیم ویژگی های اصلی و ضروری جرعه را در مقایسه با این دو دسته ارائه و ارزیابی کنیم. با توجه به ماهیت و منشأ آنها، تقریباً بین تمام محصولات انرژی تجدیدپذیر یا پاک تفاوت کلی وجود دارد. با این حال، مقایسه دو گروه اغلب معنای لازم را ندارد که بخواهیم انتخاب کنیم. در این مقاله سعی می کنیم به ویژگی های هر دو بپردازیم.

مهمترین معیار برای ما قدرت مکش، عمر باتری، انعطاف پذیری و در دسترس بودن و حجم مخزن است. با این حال، ممکن است به چیزهای دقیق تر اما موثر در تجربه کاربری اشاره کنیم.

مامان کجاست

مهم ترین نکته در مورد جاروبرقی، چه جارو شارژی یا برقی، نحوه تمیز کردن آن است. در اینجا شاهد ضعف باتری نسبت به برق مستقیم هستیم. به طور متوسط، جاروبرقی های شارژی 41 درصد از ذرات فرش و جاروبرقی های سیمی 70 درصد از ذرات فرش را جذب می کنند. یک تفاوت واضح

به طور خاص، قدرت مکش جاروبرقی های شارژی با باتری خالی کاهش می یابد. مشکلی که باعث می شود برای خانه های بزرگ با فرش های ضخیم زیاد جذابیت کمتری داشته باشند. بهترین جاروبرقی های شارژی می توانند روی هر نوع فرشی به خوبی کار کنند، اما قیمت بیشتری دارند. اگر چه اغراق نیست اگر بگوییم از هر سه جارو شارژی یکی هیچ اثری روی فرش باقی نمی گذارد.

جاروبرقی ها به طور متوسط ​​قدرتمندتر هستند.

جاروهای شارژی هنگام تمیز کردن فرش ضعیف هستند

جاروبرقی برای خانه هایی با تعداد زیادی فرش یا حیوانات خانگی (با زباله های زیاد) مناسب تر است.

جاروهای شارژی صدای کمتری نسبت به جاروهای شارژی تولید می کنند.

شارژ و عمر باتری

برف پاک کن های شارژی توسط یک منبع جریان مستقیم تغذیه می شوند، بنابراین می توانید هر چقدر که می خواهید پاک کنید. در مقابل، جاروبرقی های شارژی کارایی کمتری دارند. اکثر آنها فقط می توانند 20 دقیقه پاک کنند. بهترین اسکرابرها می توانند 40 دقیقه کار کنند.

40 دقیقه تمیز کردن با بهترین جارو شارژی مشکلی ندارد، اما همانطور که گفتیم با نزدیک شدن به انتها قدرت مکش کاهش می یابد.

باتری برخی از جاروهای شارژی قابل تعویض است. یعنی بعد از اتمام باتری می توانید از باتری دیگری استفاده کنید. اما این ویژگی معمولاً بر قیمت سوییپر می افزاید.

مدت زمان شارژ جاروهای شارژی بین 2 تا 16 ساعت می باشد.

حالت کم توان شارژ باتری را افزایش می دهد، اما برای بهترین نتیجه، به خصوص روی فرش، به حالت توربو نیاز دارید که مصرف باتری را افزایش می دهد.

انعطاف پذیری

جاروبرقی های سیمی سنگین تر هستند و همیشه باید به منبع برق متصل شوند. به علاوه، همه ما می دانیم که کشیدن بند ناف یا خاموش کردن جارو هنگام تعویض اتاق چقدر خسته کننده است. اما پاک کننده های شارژی سبک وزن هستند، سیم ندارند و باید به برق وصل شوند. ویژگی که آنها را برای تمیز کردن اتومبیل یا پله ها ایده آل می کند.

ظرفیت مخزن

ظرفیت مخزن برای یک جاروبرقی یا شارژی بسیار مهم است. شما می خواهید تا حد امکان تخلیه مخزن را به حداقل برسانید، به خصوص اگر آلرژی به گرد و غبار یا آسم دارید. جاروبرقی ها بزرگتر هستند. نیازی به ذکر قابلیت حمل و سبکی در طراحی نیست. این باعث می شود که سازندگان دستگاه های تصفیه از مخازنی استفاده کنند که به طور متوسط ​​2.3 لیتر بزرگتر هستند.

اگر آلرژی یا آسم دارید و می خواهید یک جارو شارژی انتخاب کنید: جاروبرقی را انتخاب کنید که اجازه خروج گرد و غبار را ندهد. یا جارویی را انتخاب کنید که از کیف پشتیبانی کند.

خالی شدن جاروبرقی ها بیشتر طول می کشد. با خرید یک جاروبرقی که از فیلتر HEPA استفاده می کند، خطر ابتلا به آلرژی را کاهش می دهید.

برای تعمیر جاروشارژی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-جارو-شارژی-بوش/





:: بازدید از این مطلب : 2112
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: